Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan menafika memuat naik status di Twitter berhubung kenaikan harga minyak yang diumumkan kerajaan pada awal pagi Rabu.

Katanya, apa yang dimuat naik itu adalah palsu dan dilakukan oleh orang yang tidak betul dengan niat fitnah.

“Ini tweet palsu kerja org tak betul & fitnah.1/6 saya tak ada tweet begitu. Jika dimaksud hari ini, kan bulan puasa,” katanya menerusi Twitternya rasmi miliknya.

Sebelum ini dalam statusnya Ahli Parlimen Pontian itu dikatakan menulis kenaikan bahan api terbaru tidak membebankan dan ia dikaitkan dengan perbelanjaan rakyat Malaysia di restoran makanan segera KFC.

“Minyak NAIK RM0.10 tapi KFC ramai juga orang. Beban di mana?!,” antara status yang ditulis lapor Free Malaysia Today..


Tapi kan Ahmad Maslan.. hari ini 1/7 bukannya 1/6...

Mengaku sajalah kalau dah Tweet tu.. bukan rakyat tak biasa.. rakyat dah biasa dengan kenyataan-kenyataan bodoh dan menyakitkan hati hang tu!!




from Anak Sungai Derhaka http://ift.tt/1GZBdBs

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.