Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Sebelum ini Presiden MIC Datuk Seri Dr. S. Subramaniam telah menyatakan pendirian bahawa MIC melarang anggotanya untuk menyertai himpunan baju merah dan akan mengambil tindakan disiplin terhadap mana-mana ahli yang menyokong dan menyertainya.

Beliau berkata himpunan baju merah adalah himpunan berasas kaum dan percaya himpunan tersebut akan menimbulkan gangguan dan memberi impak negatif kepada kestabilan politik, ekonomi dan menjejaskan keharmonian kaum di negara ini..

Tiba-tiba viral di laman sosial seperti WhatsApp  ucapan terima kasih penganjur kepada Kamalanathan kerana menaja 220 helai baju untuk demo baju merah itu..


Bila dah kantoi melanggar arahan Presiden MIC mengenai himpunan 'Baju Merah' itu Kamalanathan cuba memperbodohkan rakyat dengan alasan beliau tidak sedar dan tahu menahu tentang majlis itu.. 

“Berdasarkan semangat membantu NGO dan muhibah, pegawai-pegawai di pusat khidmat saya telah memperuntukkan sumber dan ruang pejabat, tanpa mengetahui majlis apa yang bakal diadakan.

Apa punya bodoh alasan dia ni.. sumbang dana, berikan ruang pejabat untuk digunakan tapi tak tahu nak digunakan untuk majlis apa..

Kah.. kah... kah..

from Anak Sungai Derhaka http://ift.tt/1M8wtvx

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.