Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Asalnya gambar ini telah dirakamkan ketika Perhimpunan Bantah GST yang diadakan di Dataran Merdeka tahun lepas..

Oleh kerana ramai kelihatan berbaju merah maka ada macai yang telah memuat naik semula gambar ini ke laman Facebook mereka untuk menunjukkan betapa ramainya yang hadir dalam perhimpunan 'Baju Merah' itu..

Selain dari menunjukkan betapa ramainya yang hadir tujuannya juga adalah jelas iaitu menimbulkan rasa benci dan meluat penyokong PKR, DAP dan juga AMANAH terhadap Ketua Pemuda PAS, Nik Abduh.

Sebabnya kebanyakkan caption dalam gambar ini yang terdapat dalam laman Facebook macai dinyatakan Nik Abduh turut hadir dalam perhimpunan 'Baju Merah' yang mantan Presiden UMNO, Tun Mahathir pun tak faham apa tujuannya..

Kebencian terhadap Ketua Pemuda PAS dan PAS sendiri amnya akan membolehkan penyokong PKR, DAP dan AMANAH terus menolak PAS dari menyertai PAKATAN 2.0 sekaligus memudahkan BN untuk kekal berkuasa selepas PRU14.

Kerana sebarang pertandingan 3 enjuru dalam PRU14 ini hanya akan menguntungkan BN/UMNO dan ini telah terbukti di Sungai Acheh dan Damansara..

Malangnya ada juga beberapa Facebooker yang menyokong Pakatan Rakyat sebelum ini termakan propaganda macai itu.. mereka menggunakan gambar yang dimuat naik oleh Facebooker macai itu untuk terus menyerang Nik Abduh dan PAS..

Kononnya Nik Abduh hadir ke demo itu sedangkan pihak PAS telah menafikan kehadiran Nik Abduh dalam demo racist yang didalangi oleh pemimpin UMNO itu..

Tapi lebih malang lagi bila ada Ahli Parlimen yang turut percaya fitnah macai itu malah memuatnaik gambar tersebut kelaman Twitter miliknya..


Samada beliau cuba untuk 'kencing' rakyat atau beliau dah di 'kencing' oleh macai aku kurang pasti..

Rentetan dari itu.. Bung Mokhtar diserang puluhan komen orang ramai kerana menyebar fitnah itu..

Antaranya..  "@MyKinabatangan tak usah la tipu.. Himpunan Rakyat Bersatu kumpul di Padang Merbok. Itu gambar Dataran Merdeka siap ada Nik Abduh. Lulz" tulis Amir Adlan

Shafizan Johari ‏@shafizanjohari "@MyKinabatangan Kenapa ada Unit Amal PAS dalam ini gambar? Ini bukan gambar Bantah GST tahun lepas ke? @SKMM_MCMC"

Didi Andrä ‏@xdidiandrax menulis "@MyKinabatangan curi gambar orang dari perhimpunan lain! Saman kau baru tau! Bangang"

Amirul Hafiz ‏@AmirulSaysHafiz "MyKinabatangan kahkahkah si bodoh !!!!

Paling best komen dari bôb nizam ‏@sufferfly "MyKinabatangan kah kah maen tangkap muat je ko... harap bini jer cantek.. ko tu da la bodo.. hodoh lak tu... hahaaa..."

Dan.. Bruce Lee. ※ ‏@leevono "MyKinabatangan hahaha you drunk bro. Go home!

Serta.. Rashid Jamaludin ‏@rashidd93 "MyKinabatangan kahkahkahkah menteri malaysia semua tak boleh pakai , semua nak tunjuk kebodohan masing2.

WeWillNeverSurrender ‏@Maisurie "MyKinabatangan kahkahkah.. Tepi tu mata MB selangor YB azmin la doll!! Kahkah sakit kuat yb nih..

Yang ni pun best jugak.. Keqayyiman ‏@sayaQayyim "MyKinabatangan Hai saya menjual kismis minda, terbukti berkesan, kami ada testimoni drpd ahmad maslan..

Lagi kutukan yang Bung Mokhtar terima tu lihatlah di ( SINI )




from Anak Sungai Derhaka http://ift.tt/1OfebMn

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.