Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Dalam pertemuan dengan pelajar dari Kelab UMNO Luar Negara dan mahasiswa tempatan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC)baru-baru ini, Ahmad Zahid berkata, Malaysia masih selamat dan kerajaan akan terus berusaha mempertahankannya.

Dalam pertemuan itu juga, Ahmad Zahid berkata, tiga perkara telah dibangkitkan pelajar antara lain berkaitan isu keselamatan dan hal ehwal pertahanan negara serta status keselamatan di Sabah.

Selamat yang dimaksudkannya ini mungkin selamat dari ancaman kuasa jahat dari luar.. sebab kalau dia maksudkan selamat dari ancaman penjenayah.. tak betul langsunglah jawapannya itu..

Tahun lepas rumah anaknya diceroboh dan dirompak..

26 April 2014 - Rumah anak sulung Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, Nurul Hidayah Ahmad dipecah masuk oleh bekas pemandu anaknya itu pada Sabtu. Suspek dipercayai melarikan dua jam tangan berjenama dengan wang tunai berjumlah RM1,000.

Sementara itu, Ahmad Zahid turut mengesahkan kejadian tersebut namun beliau berkata tiada siapa yang cedera dalam insiden berkenaan dan 'hanya' beberapa barang sahaja yang hilang daripada rumah berkenaan.

Tahun ini diceroboh dan dirompak lagi..

Rumah anak timbalan perdana menteri Datuk Seri Zahid Hamidi di Country Heights, Kajang, dipecah masuk buat kali kedua.  
Nurulhidayah, 36, bersama suami dan dua pembantu rumah berada di rumah ketika kejadian.

Menurut Oriental Daily News, selepas menerima laporan pada 10 pagi semalam, polis menghantar pegawainya, termasuk pasukan forensik ke rumah itu.  
Laporan itu memetik ketua CID Mohd Adnan Abdulah sebagai mengesahkan kes itu.  
Adnan berkata keluarga Nurulhidayah mengalami kerugian kira-kira RM25,000 akibat kehilangan barangan peribadi, termasuk laptop, lima jam tangan, cincin kahwin dan barangan kemas.  
Nurulhidayah dan suaminya membuat laporan di balai polis Kajang pada 11 pagi. Polis menyiasat kes iu bawah Seksyen 457 Kanun Keseksaan lapor Malaysiakini

Selamat?.. entah laaa...




from Anak Sungai Derhaka http://ift.tt/1O4Iznz

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.