Halloween party ideas 2015

KUALA LUMPUR – Seorang kakitangan sebuah stesen televisyen swasta parah selepas ditikam oleh seorang lelaki berketurunan India dalam satu kejadian di Kondominium PV20, Jalan Usahawan, Setapak di sini kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira pukul 11.30 malam itu, mangsa, Ahmad Hawari Zakaria, 33, (gambar), ditikam pada bahagian perut dan kini berada dalam keadaan kritikal.
Mangsa bertugas sebagai pengurus pentas.
Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Mohamad Roy Suhaimi Sarif berkata, mangsa ditikam secara tiba-tiba selepas berlaku pergaduhan antara suspek dan mangsa di rumahnya.
“Suspek dan teman wa­nitanya bersama kira-kira tujuh orang lagi rakannya datang ke kondominium berkenaan dan memukul mangsa selepas berlaku pertelingkahan sesama mereka.
“Semasa pergaduhan berlaku, salah seorang daripada mereka mengeluarkan sebilah pisau lalu menikam senjata tersebut pada badan mangsa sebelum melarikan diri,” kata­nya dalam satu kenyataan di sini semalam. - Kosmo


from Lagi Berita http://ift.tt/1NDFuLU
Berita malaysia terbaru - terkini - terpopular siap di nikmati dan disajikan dengan penuh emosi, sebarkan pengetahuan kepad kalayak umum , jika anda merupakan pemerhati dunia internet dan pemerhati kemajuan informasi, maka jangan lupa follow blog ini dan sebarkan apa yang baca, karena pada dasarnya informasi adalah hak bagi semua manusia, selamat membaca dan selamat beraktifitas, blog post ini semoga dapat bermanfaat bagi anda semua, sampai juga di post post dan berita berita selanjutnya, dukung terus perkembangan blog.

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.