Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Presiden PKR Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail memberitahu bahawa pihaknya belum lagi 'diyakinkan' untuk mengadakan pilihan raya negeri mengejut di Pulau Pinang.

Bagaimanapun, Wan Azizah berkata pihaknya bersedia untuk meneruskan perbincangan dengan pimpinan parti komponen Pakatan Harapan mengenai isu berkenaan.

"Biro politik PKR berpendirian bahawa kami belum diyakinkan dengan tujuan atau matlamat untuk mengadakan pilihan raya tergempar.

"Namun pimpinan PKR bersedia untuk meneruskan perbincangan dengan pimpinan parti-parti komponen Pakatan Harapan mengenai isu ini," katanya..

KENYATAAN AKHBAR PRESIDEN KEADILAN

Biropolitik KEADILAN telah mengadakan mesyuarat mingguan pada malam ini untuk membincangkan beberapa isu termasuk isu cadangan untuk mengadakan pilihanraya tergempar (Snap Elections) di Pulau Pinang

Biropolitik KEADILAN berpendirian bahawa kami belum diyakinkan dengan tujuan atau matlamat untuk mengadakan pilihanraya tergempar.

Namun, pimpinan KEADILAN bersedia untuk meneruskan perbincangan dengan pimpinan parti-parti kompenan Pakatan Harapan mengenai isu ini.

Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail
Presiden KEADILAN

19 Julai 2016
HQ


from Anak Sungai Derhaka http://ift.tt/29Rp37v

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.