Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Katanya “Apa yang dilakukan oleh angkatan tentera itu adalah keji kerana Presiden yang dipilih rakyat dan kerajaannya dikeluarkan dengan cara yang tidak demokratik seperti melalui satu rampasan kuasa,”

Dia dah lupa agaknya bagaimana dia telah dilantik menjadi Menteri Besar Perak suatu masa yang lalu.

Nizar Jamaluddin Menteri Besar Perak ketika itu adalah pemimpin yang dipilih oleh rakyat dan kerajaannya juga dikeluarkan dengan cara yang tidak demokratik..

Heret dan kurung Speaker yang sah mungkin tindakan yang demokratik kot...

Dah lupa ke Zamry??

Laporan berkaitan.. 

IPOH: Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir hari ini menempelak tindakan keji angkatan tentera Turki yang menggunakan taktik kotor untuk merampas kuasa Presiden Turki Recep Tayyip Erdogan pada semalam.

Angkatan Tentera Turki telah mencetuskan pertempuran berdarah di Istanbul dan Ankara dengan menembak ke arah orang ramai dalam usaha merampas kuasa daripada kepimpinan sedia ada.

Dr Zambry berkata, sebuah angkatan tentera yang telah bersumpah setia kepada Presiden seharusnya menjalankan amanah untuk melindungi negara dan institusi demokrasi daripada bahaya dan bukannya sebaliknya.

“Saya amat gembira untuk menyatakan bahawa kerajaan Turki telah berjaya mendapatkan keadaan di bawah kawalan dengan tindakan tegas mereka dalam mencegah rampasan kuasa terhadap Presiden yang sah dan kerajaan oleh kumpulan serpihan kecil dalam Tentera Turki, di luar rantaian perintah.

“Apa yang dilakukan oleh angkatan tentera itu adalah keji kerana Presiden yang dipilih rakyat dan kerajaannya dikeluarkan dengan cara yang tidak demokratik seperti melalui satu rampasan kuasa,”katanya dalam satu kenyataan media di sini pada Sabtu.

Katanya, beliau berasa amat lega dengan tindakan bijak dan berpandangan jauh oleh Presiden Turki yang berjaya menjamin keselamatan kerajaannya untuk keluar daripada keadaan huru-hara tersebut.

Laporan penuh sila baca di SINI

Nak bercakap tu tengok cermin dululah.. main bedal saja kan dah jadi macam ayam bapak.. berkokok berdegar-degar tapi ekor bergelumang najis...





from Anak Sungai Derhaka http://ift.tt/2a07lvo

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.