Halloween party ideas 2015

Adakah Anda Berani Mencabar Diri Anda Sendiri? Anda seorang yang berani? Berapa ramaikah dikalangan kita yang mampu mengatasi perasaan takut bila berada ditempat tinggi seperti di gambar dibawah.






Bagusnya teknologi terkini ialah kita boleh mencabar diri untuk melakukan sesuatu yang kita takut seperti berdiri/berjalan diatas cermin dengan beratus ketinggian seperti kita berada diawangan.







Melawan perasaan takut/ngeri dengan ketinggian sememangnya mencabar diri dan minda....






Kini, diseluruh dunia dari barat hinggalah ke tembok besar China pelbagai bentuk cabaran ini dibuat untuk mereka yang sanggup menuba.









Jambatan Paling Ngeri Ada Di China


















Dan bagi rakyat Malaysia yang ingin mencuba mengatasi rasa takut mereka...tak perlu pergi ke luar negara....anda boleh melakukannya di One City, SkyPark USJ. Adakah anda berani? Jom cuba..hehehe.










from KeZooM http://ift.tt/ZCvCiQ

via Kezoom

malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.