Halloween party ideas 2015

Kerap Di Tipu, Nita Hamzah Lebih Selesa Urus Diri Sendiri | Nita Hamzah menyifatkan bergelar selebriti tanpa menggaji seorang pengurus adalah lebih mudah terutamanya apabila berurusan dengan pihak luar.

Kerap Di Tipu, Nita Hamzah Lebih Selesa Urus Diri Sendiri

Kata Nita, kebanyakan individu yang ingin menjadi pengurusnya mempunyai agenda untuk menipu dan kerana itu dia lebih selesa bergerak sendiri.

"Sejak saya tidak bernaung di bawah mana-mana syarikat rakaman beberapa tahun lalu, saya lebih selesa menggerakkan kerjaya nyanyian saya secara sendiri. 

"Apa yang saya lihat kebanyakan orang suka mengambil kesempatan kononnya mahu menguruskan artis tetapi sebenarnya tidak.

"Baru-baru ini saya telah ditipu seseorang yang menguruskan persembahan saya bagi sebuah majlis. Sehingga hari ini saya masih belum dapat duit hasil kerja saya itu. Ia menjadi satu pengajaran besar untuk lebih berhati-hati jika mahu berurusan dengan pihak ketiga jika ada undangan persembahan yang ditawarkan," katanya.

Bagaimanapun Nita berkata, dia hanya mempercayai beberapa orang tertentu sahaja di mana mereka menyediakan kontrak bagi setiap urusan yang dibuat.

sumber
http://ift.tt/1cU3FTP
hiburan/berita-hiburan/2015/05/12/nita-ditipu/


from KeZooM http://ift.tt/1K3uYzU
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.