Halloween party ideas 2015

Wanita Di Jumpai Mati Di Cyberjaya, Di Bunuh Di Terengganu : Hasil siasatan telah menjurus kepada penemuan baru yang menunjukkan wanita yang ditemui mati di Cyberjaya mungkin telah dibunuh di Terengganu.

Wanita Di Jumpai Mati Di Cyberjaya, Di Bunuh Di Terengganu

Timbalan Ketua Polis Selangor Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata, mangsa Rosshida Abdullah, 30, telah dijerut sehingga mati di Penarik sebelum mayatnya ditinggalkan di Cyberjaya.

Tambah beliau lagi, mangsa yang bekerja sebagai pelayan itu dipercayai telah dibunuh oleh tunang beliau sendiri.

“Pihak polis percaya mereka berdua dalam perjalanan pulang ke Kelantan apabila timbul pertengkaran diantara mereka di Penarik, Setiu.

Suspek mungkin mencemburui tindakan Rosshida yang keluar bersama lelaki lain, sehingga dia bertindak mencekik tunangnya lalu berpayah balik ke Kuala Lumpur” jelas Abdul Rahim.

Rosshida, 30, ditemui mati di bawah jambatan di Cyberjaya lebih kurang jam 5 petang Rabu lalu.

Siasatan awal mengatakan beliau membunuh diri setelah sekeping nota dijumpai bersama mangsa.

Wanita Di Jumpai Mati Di Cyberjaya, Di Bunuh Di Terengganu

Nota yang dicetak itu dibuat bagi menunjukkan mangsa kononnya berada dalam kesempitan wang dan berasa malu untuk memberitahu tunangnya.

Walaubagaimanapun, Tim. Ketua Polis, Abdul Rahim berkata, nota berkenaan dipercayai telah ditulis sendiri oleh tunangnya bagi mengaburi mata pihak berkuasa supaya berpendapat tindakan Rosshida sebagai membunuh diri.

“Mangsa diselimuti, ia kelihatan seperti dia sedang tidur di jalan ke Cyberjaya,” ujarnya lagi.

Suspek seorang ahli perniagaan IT berumur 26 tahun telah ditahan pada malam Khamis lalu dikatakan mempunyai hubungan kepada kes bunuh tersebut.

Rosshida, yang bekerja di Shah Alam sepatutnya mengambil penerbangan ke Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra di Pengkalan Chepa dari Kuala Lumpur pada Isnin untuk menziarahi ibu beliau Salemah Hamid, namun beliau gagal berbuat demikian.

Kes diklasifikasikan sebagai kes bunuh. Saspek direman sehingga 14 Mei untuk membantu siasatan.

sumber


from KeZooM http://ift.tt/1EsNzxB
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.