Halloween party ideas 2015

Kerana Markah Teruk, Ibu Campak Anak Dalam Sungai | Seorang ibu dikecam kerana bertindak keterlaluan kerana mahu menghukum anak perempuannya dengan mencampak ke dalam sungai, kelmarin.

Kerana Markah Teruk, Ibu Campak Anak Dalam Sungai

Menerusi sebuah video viral, wanita tersebut dirakam memarahi anaknya di tepi sungai di Chaozhou kerana mendapat markah rendah di dalam ujian di sekolah.

Wanita tersebut kemudian menolak mangsa jatuh ke dalam sungai sebelum mengangkatnya kembali dan menolaknya kembali ke dalam sungai.

Laporan Dailymail mengatakan kejadian tersebut disaksikan leh orang ramai.

Menurut seorang saksi, wanita tersebut memberitahu anaknya mengugut untuk membunuh diri setiap kali beliau mahu mengajarnya di rumah mereka.

Beliau kemudian memarahi orang ramai yang berkumpul dan mendakwa mereka 'tidak tahu kesusahan membesarkan anak'.

Kedua-dua beranak kemudian dilihat meninggalkan tempat kejadian.

Difahamkan, sungai tersebut tidak terlalu dalam tetapi mempunyai arus yang laju.

sumber
http://ift.tt/1IanVGr


from KeZooM http://ift.tt/1UCgx8q
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.