Halloween party ideas 2015

Ayu Damit Dedah Gambar Anak Ke 3, Syed Aqif Najmi | "Terima kasih kerana menjadi seorang suami yang sangat menyayangi kepada saya dan anak. Menjadi tulang belakang hidup saya, menjadi suami yang soleh, memahami dan semoga hidup kita dirahmati serta diberkati Tuhan selalu. Cinta dan sayang saya hingga ke jannah," tulisnya di Instagram.






Ayu Damit berkongsi gambar anak ketiganya yang dilahirkan 10 Januari lalu di laman Instagram miliknya.



Anak ketiganya yang diberi nama Syed Aqif Najmi itu dilahirkan di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), Kuala Lumpur.






Gambar itu dimuatkan sebagai hadiah istimewa ditujukan kepada suami tersayang, Syed Fauzi Syed Baharuddin yang menyambut hari lahirnya hari ini.



Bagaimanapun, dia tidak dapat meraikan hari lahir suaminya itu disebabkan masih berpantang.



Sebelum ini, menerusi perkahwinan dengan Syed Fauzi Syed Baharuddin, beliau ini dikurniakan dua orang anak, masing masing lelaki dan perempuan berusia enam tahun serta empat tahun.






sumber

http://ift.tt/1ySXHTx





from KeZooM http://ift.tt/1xEBVgD

via Kezoom

malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.