Halloween party ideas 2015

Wanita Buka Coli Tak Mengaku Salah | Seorang wanita yang mendapat perhatian pengguna laman sosial melalui video yang viral kerana aksinya menanggalkan colinya sebelum mengajak seorang peniaga wanita bertumbuk di Jalan Petaling, mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Kuala Lumpur siang tadi atas pertuduhan melakukan perbuatan lu-cah di tempat awam.

Wanita Buka Coli Tak Mengaku Salah

Tertuduh, Persana Avril Sollunda, 33, yang berasal dari Sabah itu membuat pengakuan itu di hadapan Majistret Zura Syazween Hamizan.

Tertuduh yang juga model sambilan memakai jaket hitam dan skirt putih itu kelihatan tenang di dalam kandang tertuduh sepanjang prosiding.

Mengikut pertuduhan, dia didakwa melakukan kesalahan itu di Jalan Petaling, pada 2.07 petang, Khamis lalu.

Wanita Buka Baju Dituduh Tak Bayar Minuman

Mahkamah tidak membenarkan tertuduh diikat jamin dan menetapkan 29 Mei ini sebagai sebutan semula.

Kes disiasat mengikut Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil 1955 kerana berkelakuan tidak sopan.

sumber
http://ift.tt/1bzz6Zw


from KeZooM http://ift.tt/1JxFhvP
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.