Halloween party ideas 2015

Ronnie Enggan Ulas Penyingkiran Dari Hyper Act | Ronnie Hyper Act [Shahron Hussein] enggan mengulas lanjut berhubung kontroversi penyingkirannya dari kumpulan itu. 

Ronnie Enggan Ulas Penyingkiran Dari Hyper Act

Ronnie berkata, beliau memilih berdiam diri buat masa ini bagi menghormati keputusan serta hubungannya bersama ahli Hyper Act yang lain. 

"Saya rasa buat masa ini lebih baik saya tidak membuat sebarang kenyataan. Saya menghormati keputusan mereka dan menerimanya dengan redha.

"Lebih baik saya berdiam diri buat masa ini bagi menghormati persahabatan yang pernah terjalin antara kami semua," kata Ronnie.

Selain itu, Ronnie turut berkongsi bahawa beliau kini sedang giat mengamalkan diet sihat dan berbasikal bagi mendapatkan tubuh yang sesuai dengan ketinggiannya. 

Ronnie Enggan Ulas Penyingkiran Dari Hyper Act

"Sudah hampir dua bulan saya tidak mengambil nasi dan menggantikannya dengan makanan lain. Saya cuba meluangkan masa untuk berbasikal sekurang-kurangnya tiga kali seminggu. 

"Saya memilih untuk berdiet kerana kurang senang melihat penampilan sendiri serta sukar mencari baju yang sesuai. 

"Kini saya berjaya mengurangkan lapan kilogram (kg) dari 88 kg dan meletakkan sasaran untuk mendapat berat badan ideal iaitu 75 kilogram," katanya.

sumber
http://ift.tt/1kr3rqN
node/54179


from KeZooM http://ift.tt/1cLqnoo
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.