Halloween party ideas 2015

Bukan Bateri Vape Yang Meletup : Satu alatan yang meletup dalam sebuah video yang viral di laman sosial sejak kelmarin bukanlah rokok elektronik atau vape seperti yang disangka netizen.

Bukan Bateri Vape Yang Meletup

Menerusi laman Facebook Sarikeians, punca letupan dikenalpasti sebagai sebuah bateri 'rechargeble'.

"Video yang mengatakan vape meletup di video tadi adalah sebenarnya berpunca daripada rechargable battery ini yang meletup dan bukannya Vape," tulis Sarikeians.


Video yang tersebar sejak 14 Disember lepas menunjukkan dua orang lelaki di sebuah kedai sebelum sebuah objek meletup dari dalam sebuah beg milik salah seorang lelaki tersebut.

"Video kejadian vape meletup di sebuah kedai. Sudah banyak kejadian vape meletup secara tiba-tiba. Mohon semua berhati-hati untuk elak jadi begini," kata sebuah laman Facebook yang menyebarkan video tersebut.

Kejadian letupan tersebut didakwa berlaku pada 12 Disember lepas di Sarikei, Sarawak.

sumber
http://ift.tt/1QMymBh


from KeZooM http://ift.tt/1JbUKxK
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.