Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Naib Presiden UMNO yang digantung keahliannya, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal, mengumumkan keluar parti, hari ini.

Mohd Shafie yang juga Ketua UMNO Bahagian Semporna mengumumkan demikian pada program Rakyat Bersama Datuk Seri Mohd Shafie Apdal di sini, sebentar tadi.

Ini kali pertama beliau kembali ke Semporna sejak digantung keahlian UMNO selepas pulang daripada menunaikan ibadat umrah.

Hujung bulan lalu, Majlis Tertinggi (MT) UMNO menggantung keahlian Mohd Shafie yang juga bekas Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah selepas menerima laporan daripada Jawatankuasa Disiplin parti.

MT juga sebulat suara memutuskan Timbalan Presiden, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan bekas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir dipecat daripada parti kerana melanggar disiplin.

Pada 27 Jun lalu, Naib Ketua UMNO Bahagian Semporna, Datuk Dr Jaujan Sambakong mengumumkan keluar parti bersama tiga ketua sayap dan 300 ketua cawangan, susulan tindakan MT UMNO menggantung keahlian Mohd Shafie.

Bagaimanapun, Ketua Puteri UMNO Semporna, Zakiah Kalipunya menafikan beliau keluar parti, sebaliknya menyatakan akan terus setia bersama UMNO lapor Berita Harian





from Anak Sungai Derhaka http://ift.tt/29cXaR8

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.