Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Berucap di mesyuarat agung tahunan Umno Gombak tiga hari yang lepas, Najib menyeru agar ahli partinya tidak membiarkannya "berseorangan dalam perjuangan".

"Kita mesti berani lawan, kalau tak berani lawan, kita bukan lah parti yang terbenam dalam sejarah bangsa kita dan Malaysia.

"Siapa suatu ketika dulu berani menentang British, berani menentang komunis, kalau tidak pendahulu-pendahulu, pendekar-pendekar kita," katanya.

Tambah Najib, ketika era berkenaan, Umno berjaya mengalahkan komunis kerana bersatu dengan sekutunya.

Oppsss!! UMNO berjaya mengalahkan Komunis?.. ha.. ha.. kenapa tak cakap UMNO lawan Portugis saja Najib?

Kata presiden Patriot Mohamed Arshad Raji "Tiada rekod Umno dan anggotanya secara berkumpulan berjuang dan menewaskan pasukan bersenjata komunis sebelum kemerdekaan, kata Persatuan Patriot Kebangsaan. 
“Anggota keselamatan yang berkhidmat di era pemberontakan komunis dengan mudah boleh sahkan mereka tidak pernah nampak seorang pun ahli Umno galas 30 kilo barang dan senjata, dengan senapang di tangan, bergerak di hutan Pahang, Perak, Kedah dan Sarawak, menggadai nyawa dari terpijak jerangkap samar demi memburu pemberontak komunis. 
“Tiada juga anggotanya yang gugur melawan pemberontak komunis,”

“Kami bingung dengan tndakan Najib memanipulasi fakta dan sejarah berkaitan kekalahan pemberontaklan komunis demi mendapatkan semula tempat di hati orang Melayu,” katanya. 
Laporan penuh sila baca di SINI

Nak bohong apalah Najib ni?.. kesian perwakilan yang kena auta dengan dia tu..



from Anak Sungai Derhaka https://darisungaiderhaka.blogspot.com/2019/07/umno-lawan-komunis.html

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.