Halloween party ideas 2015

Wawa Zainal Mengandung Anak Ke Dua | Isteri kepada pelakon Aeril Zafrel, Wawa Zainal disahkan mengandung anak kedua mereka baru baru ini dan dalam satu kenyataan kepada Harian Metro beliau mengharapkan kehadiran anak perempuan pula kali ini dalam keluarga mereka.

Wawa Zainal Mengandung Anak Ke Dua

“Kandungan saya masih di peringkat awal. Keadaan kesihatan saya sekarang juga tidak menentu. Jadi, doakan saja semoga semuanya selamat hingga saya bersalin nanti. Harapnya kali ini perempuan. Kalau dapat sepasang, seronok juga,” ujar Wawa Zainal.

Pasangan romantis yang berkahwin pada 25 Februari 2012 yang lalu ini telah dikurniakan seorang anak lelaki, Ahmad Fakharuddin Attar.

Wawa Zainal Mengandung Anak Ke Dua

Tahniah kami ucapkan buat pasangan Aeril Zafrel & Wawa Zainal sekeluarga, semoga kehadiran orang baru ini menambah seri dan kebahagiaan dalam hidup kalian.

sumber
http://ift.tt/1zXhDpE


from KeZooM http://ift.tt/1G39PU5
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.