Halloween party ideas 2015

Penjelasan Aliff Aziz Tentang Kes Curi Telefon | "Saya bayar SGD2000 adalah untuk "clearkan" kes ini agar memudahkan saya membuat urusan kerja saya di Malaysia. Undang undang di sini, sama ada saya mencuri atau pun tidak, saya juga dikenakan denda kerana disyaki subahat. Namun hakikatnya, saya tidak mencuri," kata Aliff Aziz menjelaskan isu ini.






Aliff Aziz menerusi Murai menafikan yang dia telah mencuri telefon bimbit seperti mana laporan daripada keratan akhbar di sana.



Menurutnya ketika kejadian, dia dan rakannya lain mengunjungi rumah kenalan yang lain sekadar lepak biasa dan berbual kosong.



Bagaimanapun katanya, rakan Aliff Aziz yang sebenarnya telah mencuri telefon itu tanpa dia sedari.



Tindakan rakannya itu menyebabkan Aliff berasa sangat kecewa dengan sikap rakannya itu sehingga dia diheret sekali dalam kes ini.






Aliff juga memberitahu rakannya itu telah disumbatkan ke dalam penjara dan telah dijatuhkan hukuman.



Tiada sebab Aliff untuk mencuri kerana dia mampu membelinya sendiri dengan hasil kerjayanya sebagai penyanyi dan pelakon.



"Saya harap penjelasan saya dapat memulihkan semula imej saya yang tercalar. Saya teraniaya dengan sikap biadap rakan saya itu. Saya harap dia akan berubah," ujarnya.



Aliff Aziz akan adakan sidang media dalam masa terdekat selewat-lewatnya minggu hadapan



sumber

http://ift.tt/1v0d3PA





from KeZooM http://ift.tt/1xx3bBG

via Kezoom

malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.