Halloween party ideas 2015

Tikus Dalam Sayur Di Pasaraya Mid Valley | Chiah Yoke Fong, memuat naik dua gambar penemuan yang amat menjijikan di sebuah pasaraya terkemuka di Facebook mendapat 4,654 shares di Facebook.






Gambar yang dikongsikan itu bukanlah gambar yang menarik, sebaliknya gambar seekor tikus bersembunyi dibawah timbunan sayur brocolli hijau.






Chiah dengan segera memaklumkan penemuan berkenaan kepada kakitangan Aeon Big warga Bangladesh.



Sebaliknya kakitangan terbabit memanggil rakan kerjanya seorang perempuan melayu datang melihat penemuan itu.






Menurut Chiah, reaksi kedua kakitangan Aeon Big berkenaan tidak menunjukkan sebarang tanda terkejut mahupun memohon maaf kepadanya berikutan perkara yang tidak sepatutnya terjadi itu.



Menurut Chiah lagi, dia telah serik dan tidak akan berbelanja lagi di cawangan Aeon Big Mid Valley lagi kerana pasaraya itu tidak menjaga kebersihan.


sumber

http://ift.tt/1rHnOHX
















from KeZooM http://ift.tt/Zn6Ofp

via Kezoom

malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.