Halloween party ideas 2015

Farah Asyikin Nafi Dah Bercerai | Semalam banyak kes perceraian membabitkan artis di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur, antara yang dapat dikesan media ialah kes cerai Farah Asyikin dan suaminya Zaahier Stanley.






"Kami belum bercerai. Kami sudah tidak sebumbung sejak lebih kurang tujuh bulan. Saya kini tinggal dengan keluarga. Kami sekarang dalam fasa mencari jalan terbaik untuk menjernihkan rumah tangga. Apa yang terjadi kepada kami terlalu peribadi.



"Insya-Allah, saya mengharapkan yang terbaik untuk perkahwinan kedua ini. Kalau diizinkan kami tak mahu berpisah. Mungkin anak antara sebab kuat kenapa perlu mempertahankan semua ini. Kehidupan saya kini masih seperti biasa dan Alhamdulillah keluarga memberi sokongan jitu kepada saya," katanya.



Selepas sekian lama tidak muncul dengan cerita baru, Farah, 35, mengakui seakan pelik apabila mula menjadi perhatian. Tambahan pula apabila kisah peribadi dan rumah tangganya yang menjadi persoalan ramai.






"Ini perkahwinan kedua saya. Jadi saya tahu apabila masalah ini timbul, akan ada yang pantas menyalahkan saya itu dan ini. Tapi sekarang saya hidup bukan atas kapasiti seorang diri lagi, saya ada anak. Jadi saya kena fikir cara terbaik untuk tangani permasalahan ini.



"Saya tak mahu perkahwinan ini jadi seperti yang dulu. Hanya keluarga dan Zaahier saja tahu apa yang kami lalui. Selepas saya berhijrah, saya tak cepat menghukum orang. Jadi bila ada masalah sebegini, saya harap orang doakan yang terbaik.



"Jangan sewenang-wenangnya menuduh itu dan ini tanpa usul periksa. Kelak ia akan kena batang hidung sendiri. Kita sama-sama jadi manusia yang baik, ...doa yang baik. Sekali lagi saya tekankan saya mengharapkan kesudahan yang baik untuk permasalahan ini," katanya yang ke mahkamah berkenaan sejak dua bulan lalu.






Berkahwin pada 15 Februari 2013 di kediaman keluarga Farah di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur. Perkenalan yang mula berputik di laman sosial Twitter pada 28 November 2012 membuka lembaran baru dalam hidup mereka.



Suami Farah adalah duda anak dua daripada komuniti Melayu Cape kelahiran Afrika Selatan yang juga pelumba basikal profesional dan menceburi bidang pertanian di negaranya. Bermula sebagai pengikut setia Farah di Twitter, hubungan itu berubah ke fasa istimewa seterusnya.






Ia perkahwinan kedua Farah. Cuma tanpa disangka, perbualan menerusi telefon dengannya tadi membuka cerita baru, beliau sebenarnya sudah bergelar ibu kepada Ebrahim Owais berusia lapan bulan yang menjadi lambang cinta Farah dan Zaahier.



sumber

http://ift.tt/1w4XB3f





from KeZooM http://ift.tt/1w4XCV2

via Kezoom

malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

  1. Hello,
    Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda?
    anda telah ditolak oleh
    bank-bank dan agensi-agensi kewangan lain?
    Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji?
    mencari tidak lebih seperti yang kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda yang perkara yang telah lalu. Kami pinjaman dana kepada individu
    yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau yang memerlukan wang
    untuk membayar bil-bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan anda pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel: sharonbergers@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Hello, Semua orang (Tawaran Pinjaman)
    Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman @ 2%? Jika ya,? email kami sekarang untuk maklumat lanjut mengenai pinjaman yang anda perlukan sebagai pinjaman. Sekarang sila hubungi kami di: theresaloancompany@gmail.com bersama-sama dengan maklumat di bawah.
    Tawaran kami sebanyak $ 1,000.00 kepada $ 25,000.000.00 juga memohon maklumat lanjut

    {Lengkapkan borang di bawah pinjaman}
    Nama anda: ===========
    NEGARA: ===========
    NEGERI ===========
    ALAMAT: ===========
    GENRE: ===========
    Jumlah yang diperlukan: ===========
    TEMPOH: ===========
    NOMBOR TELEFON: =========== =============
    Hubungi kami di email ini: theresaloancompany@gmail.com
    Akaun yang lebih baik daripada syarikat yang sah.
    ucapan
    Puan Theresa

    ReplyDelete
  3. Hello, Semua orang (Tawaran Pinjaman)
    Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman @ 2%? Jika ya,? email kami sekarang untuk maklumat lanjut mengenai pinjaman yang anda perlukan sebagai pinjaman. Sekarang sila hubungi kami di: theresaloancompany@gmail.com bersama-sama dengan maklumat di bawah.
    Tawaran kami sebanyak $ 1,000.00 kepada $ 25,000.000.00 juga memohon maklumat lanjut

    {Lengkapkan borang di bawah pinjaman}
    Nama anda: ===========
    NEGARA: ===========
    NEGERI ===========
    ALAMAT: ===========
    GENRE: ===========
    Jumlah yang diperlukan: ===========
    TEMPOH: ===========
    NOMBOR TELEFON: =========== =============
    Hubungi kami di email ini: theresaloancompany@gmail.com
    Akaun yang lebih baik daripada syarikat yang sah.
    ucapan
    Puan Theresa

    ReplyDelete
  4. Hello Kekasih di dalam Kristus,
    Saya Menteri Victoria Osteen, Isteri kepada Pastor Joel Osteen Pastor Kanan Gereja Lakewood, gereja Protestan yang terbesar di Amerika Syarikat, Kami datang bersama-sama dan melihat bahawa sesetengah orang memerlukan sedikit bantuan kewangan dan bantuan jadi kami mengambil keputusan untuk membentuk sebuah syarikat pinjaman yang memberi manfaat oleh semua orang di atas 18, anda adalah daripada tidak penting tetapi apa yang kita jaminan anda adalah bahawa anda layak untuk pinjaman, anda mendapatkannya penghantaran hari yang sama ke akaun bank anda dengan syarat,
    Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan

    Hubungi syarikat pinjaman secara sah dan secara rasmi berlesen yang ialah Victoria Osteen Firma Pinjaman, A christian dibina Syarikat Pinjaman.
    Untuk maklumat lanjut e-mel- victoriaosteenloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Hari yang baik,
    Adakah anda memerlukan pinjaman antara individu menghadapi masalah kewangan dan akhirnya keluar dari kebuntuan yang disebabkan oleh bank-bank untuk menolak permintaan mereka untuk rekod kredit? Kami menawarkan pinjaman tulen yang terdiri daripada 1.000-100.000.000, tiada jaminan bank dan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%. Saya boleh membantu membuat jumlah pinjaman tertentu yang anda mahu. Hubungi saya jika anda berminat.

    EMAIL: mauricefinance@hotmail.com
    Regards
    Maurice Kewangan

    ReplyDelete
  6. Adakah anda seorang ahli perniagaan atau perempuan? Jika dalam apa-apa masalah kewangan atau memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Jika anda membayar bil-bil atau hutang untuk menyelesaikan, atau adakah saya memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan ia bank-bank tempatan keras / modal mencari untuk mendapatkan gadai janji daripada institusi kewangan yang lain? Adakah anda memerlukan pinjaman atau pembiayaan untuk apa-apa sebab, jika anda suka,

    * Pinjaman Kenderaan
    * Pinjaman Harta Tanah
    * Pinjaman Perniagaan
    * Lain-lain Pinjaman
    * Kredit
    * MasterCard

    Sila hubungi kami melalui e-mel: Saya Theresaloancompany@gmail.com
    Nota: Pinjaman memberi kadar faedah tahunan sebanyak hanya 2%. Harap anda akan diberi kredit dalam mana-mana negara di dunia harus kediaman.

    Apa-apa keperluan pelanggan, kami perlu memberikan maklumat berikut untuk membuka fail pemprosesan pinjaman.

    1. NAMA PENUH: ...............................
    2. ALAMAT: .............................. .. ...
    3. KERJA: .....................
    4. NEGERI: ........................
    5. SYARAT: ........................ ..
    6. Bandar: ...........................
    7. SEX: ............................
    8. Umur ........................... ..
    9. NOMBOR TELEFON BIMBIT: ............ ..
    10. BILANGAN KREDIT DIKEHENDAKI: ..........
    Pendapatan 11.Monthly ..................
    12.DURATIO daripada: ..................... ..
    13. PINJAMAN TUJUAN ...............

    Terima kasih atas kerjasama anda
    SYARIKAT PINJAMAN Theresa
    ALAMAT EMAIL: Saya Theresaloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  7. ADAKAH ANDA SEORANG lelaki PERNIAGAAN / WANITA, PEKERJA DALAM ORGANISASI, BEKERJA SENDIRI? Memerlukan pinjaman peribadi untuk perniagaan tanpa tekanan, Jika ya, hubungi kami hari ini, kami menawarkan musim pinjaman Krismas pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, anda boleh memulakan bulan baru dengan senyuman di wajah anda, keselamatan, kebahagiaan kami pelanggan adalah kekuatan kita. Jika anda berminat, mengisi borang permohonan pinjaman di bawah:
    Maklumat peminjam:

    Nama penuh: _______________
    Negara: __________________
    Seks: ______________________
    Umur: ______________________
    Jumlah Pinjaman Diperlukan: _______
    Tempoh Pinjaman: ____________
    Tujuan pinjaman: _____________
    Nombor telefon bimbit: ________

    Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel: gloryloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Amanda Firma Pinjaman, Sebagai sebahagian daripada berterusan promosi Krismas dan Tahun Baru, Kami sedang Menawarkan pinjaman peribadi, Perdagangan dan peribadi kepada bakal pemohon memerlukan pinjaman segera pada kadar faedah 2%.
    Mengapa tunggu, adakah anda memerlukan wang dengan segera? Kami mempunyai wang untuk pinjaman anda.
    Perkhidmatan pinjaman kewangan kami 100% dijamin.
    Mohonlah sekarang dan menyertai beribu-ribu pelanggan yang berpuas hati.
    E-mel: amandarichardson686@gmail.com atau amandaloans@qualityservice.com

    ReplyDelete
  9. Kami ingin memaklumkan orang ramai bahawa JAMINAN KEWANGAN PINJAMAN SYARIKAT kini sedang memberi pinjaman pada kadar yang berpatutan sebanyak 2% setahun. Kami memberi jumlah pinjaman minimum 10,000.00 dan jumlah maksimum sebanyak 100,000,000.00. Jika anda memerlukan kewangan untuk pengembangan perniagaan, tujuan pertanian, pembayaran balik hutang, pinjaman kereta dan pinjaman pendidikan maka kita boleh membantu besar dan bantuan kepada anda. Untuk lebih banyak pertanyaan mengenai program kredit kami kami cadangkan anda menghubungi email rasmi kami di bawah: financialassuranceloans@gmail.com, financialassuranceloans@accountant.com

    ReplyDelete
  10. 2019 FUNDS/FORGET ABOUT GETTING A LOAN

    GET YOUR BLANK ATM CREDIT CARD AT AFFORDABLE PRICE
    *We sell this cards to all our customers and interested buyers worldwide,the card has a daily withdrawal limit of $5000 and up to $50,000 spending limit in stores and unlimited on POS.*

    *WHAT WE OFFER*
    1)WESTERN UNION TRANSFERS/MONEY GRAM TRANSFER
    2)BANKS LOGINS
    3)BANKS TRANSFERS
    4)CRYPTO CURRENCY MINNING
    5)BUYING OF GIFT CARDS
    6)LOADING OF ACCOUNTS
    7)WALMART TRANSFERS
    8)BITCOIN INVESTMENTS
    9)REMOVING OF NAME FROM DEBIT RECORD AND CRIMINAL RECORD
    10)BANK HACKING

    *email blankatm002@gmail.com
    *you can also call or whatsapp us Contact us today for more enlightenment
    +1(301) 329-5298
    *BEWARE OF SCAMMERS AND FAKE HACKERS IMPERSONATING US BUT THEY ARE NOT FROM
    US CONTACT US ONLY VIA THIS CONTACT *
    WE ARE REAL AND LEGIT...........2019 FUNDS/FORGET ABOUT GETTING A LOAN....

    ReplyDelete

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.