Halloween party ideas 2015

Syafiq Kyle Enggan Ulas Hubungan Dengan Uqasha Senrose | Syafiq Kyle enggan mengulas lanjut mengenai persahabatannya dengan pelakon Uqasha Senrose kerana tidak mahu ada pihak yang membuat kesimpulan yang mereka berdua sedang menjalinkan hubungan cinta.






“Saya tidak boleh nak cakap lebih-lebih kerana nanti orang ingat saya bercinta pula dengan Uqasha. Jadi buat masa itu sahaja yang dapat saya komen buat masa ini. Mungkin persahabatan kami disensasikan kerana saya dan dia merupakan pelakon serta mendapat perhatian lebih sedikit. Banyak pihak yang bercakap mengenai kami namun buat masa ini kami lebih selesa berkawan. Rasanya jika saya berkawan dengan orang biasa mungkin isu sebegini tidak timbul,” kata Syafiq.



Menurut Syafiq, dia kini selesa berkawan dengan Uqasha yang mana mereka berdua saling bertukar perkembangan terkini pada masa lapang. Namun Syafiq menjelaskan yang mereka tidak campur tangan dengan urusan masing-masing kerana menghormati privasi satu sama lain.



“Timbul ura-ura yang mengatakan saya merampas Uqasha dari Pekin Ibrahim (bekas teman lelaki Uqasha) namun perkara itu tidak benar sama sekali kerana kami mula rapat setelah dia tidak terikat dengan sesiapa pun. Ada juga pihak salahkan saya apabila hubungan Pekin dan Uqasha berantakan. Bagi saya, tidak mengapalah. Saya enggan fikirkan mengenai perkara tersebut. Sebab orang yang salahkan itu tidak tahu hal sebenar. Saya berkawan dengan Uqasha sahaja, bukannya bercinta,” ujar Syafiq lagi.






Ibu Syafiq Tak Suka Uqasha



Dalam pada itu di ruangan selebriti myMetro pula mengatakan sebenarnya Syafiq terpaksa merahsiakan hubungan cintanya dengan Uqasha kerana tidak mahu menyakiti hati ibunya.



Menurut sumber yang menyampaikan cerita ini, ibu Syafiq tidak gemar apabila cerita percintaan antara anaknya dan Uqasha digembar-gemburkan media.



Tambah sumber itu, bukan ibunya tidak sukakan Uqasha, tetapi berasakan Syafiq masih terlalu muda untuk menjalin hubungan cinta dengan mana-mana wanita. Apatah lagi Syafiq baru hendak membina nama dalam dunia lakonan.



sumber

http://ift.tt/1zmeYDY

http://ift.tt/1wczks7

http://ift.tt/1zmeYE2





from KeZooM http://ift.tt/1wczmjL

via Kezoom

malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.