Halloween party ideas 2015

Awal Dalam Keadaan Baik - Scha Al Yahya | "Alhamdulillah awal dalam keadaan baik dan stabil. Tiada kecederaan teruk. Walaupun kereta dia rosak teruk, Tuhan masih melindunginya," kata Scha yang diberi pelepasan oleh pengarah untuk melawat suaminya itu di Hospital Besar Melaka.






Scha ketika ini sedang menjalani penggambaran telefilem Nota Cinta terbitan Suhan Movies arahan Azma Aizal Yusof di ibu kota.






Kira-kira jam 11.15 pagi tadi, kereta BMW 6 Series yang dipandu rakan Awal rosak teruk selepas terbabit nahas berhampiran kawasan Rehat dan Rawat (R&R) Ayer Keroh ketika mereka dalam perjalanan ke Melaka.






Ketika kejadian, Awal dan Izuan dalam perjalanan ke Karnival Jom Heboh, Melaka untuk mengacarakan rancangan Melodi secara langsung.






sumber

http://ift.tt/19g600a





from KeZooM http://ift.tt/1Dfj83t

via Kezoom

malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.