Halloween party ideas 2015

Suami Gembira Yana Samsudin Kini Bertudung | Selebriti Yana Samsudin kini kelihatan lebih anggun dengan imej terbarunya yang bertudung.

Suami Gembira Yana Samsudin Kini Bertudung

Yana atau nama sebenarnya Norliana Samsudin, 30, dilihat ayu bertudung ketika hadir dalam program Wanita Hari Ini (WHI) TV3.

Beliau turut memuat naik dua keping gambar dengan imej baharu dan ia mendapat pujian serta kata-kata positif pelbagai pihak yang meninggalkan komen di laman Instagram Yana.

Suami Yana, Fadzil Zahari turut meluahkan rasa gembiranya dengan perubahan positif yang diberikan oleh isterinya itu.

Suami Gembira Yana Samsudin Kini Bertudung

Beliau ternyata bersyukur dengan tindakan yang dibuat oleh Yana. "Tiada perbincangan yang serius mengenai keputusan Yana untuk bertudung.

Namun dia ada menanyakan pendapat saya mengenai penampilannya berhijab.

"Setelah memandang segala aspek yang ada, pada hari ini Yana mengambil keputusan untuk bertudung ketika tampil di Wanita Hari Ini sebentar tadi," kata Fadzil.

Yana dan Fadzil selamat diijabkabulkan pada 13 Februari lalu di Pekan Yong Peng, Johor.

sumber
http://ift.tt/1ETiZn4

from KeZooM http://ift.tt/1Q2rY7k
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.