Halloween party ideas 2015

Putus Cinta: Sharnaaz Ahmad Akui Langsung Tak Kecewa | Sharnaaz Ahmad mengesahkan sudah putus hubungan dengan kekasih hatinya yang juga aktres, Anis Al-Idrus.

Putus Cinta: Sharnaaz Ahmad Akui Langsung Tak Kecewa

Pelakon filem Juvana itu ketika ditemui di majlis rumah terbuka Global Station Sdn. Bhd. di sini, malam tadi menjelaskan sudah putus hubungan sebagai pasangan kekasih dengan Anis sejak empat bulan lalu.

Menurut Sharnaaz, walaupun dilihat bersama ketika menghadiri majlis Anugerah Bintang Popular BH, di Genting Highland, April lalu, dia mengakui hubungan mereka ketika itu sudah bermasalah.

"Saya enggan komen panjang mengenai perkara itu. Jujur saya langsung tidak berasa kecewa atas apa yang berlaku.

"Sekarang ini saya mahu tumpukan perhatian kepada kerjaya seni dan perniagaan yang sedang diusahakan.

"Saya mahu bergelar jutawan sebelum usia mencecah 30 dan itu yang akan saya beri perhatian sekarang," katanya.

sumber
http://ift.tt/1fOPsQe


from KeZooM http://ift.tt/1IOtwC6
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.