Halloween party ideas 2015

Lelaki Maut Di Tembak 3 Das Di Muka | Seorang lelaki ditemui mati dengan kesan tiga tembakan di dahi dan muka di tepi jalan masuk Bukit Sumpitan, kira-kira 15 Kilometer dari Redang Panjang, di sini, semalam.

Lelaki Maut Di Tembak 3 Das Di Muka

Dalam kejadian kira-kira jam 12.20 tengah hari itu, mangsa warga tempatan berusia 50 an dipercayai ditembak dari jarak sederhana, satu di bahagian dahi dan dua di muka dengan peluru jenis .22 mm.

Ketua Polis Daerah Selama, Deputi Superintendan Loo Lian Lay berkata, polis yang mendapat maklumat daripada orang awam bergegas ke lokasi dan menemui mangsa dalam keadaan terlentang, lengkap berpakaian.

Menurutnya, pihaknya tidak menolak kemungkinan mangsa dibunuh ditempat lain sebelum mayatnya dibuag di tempat kejadian.

“Ini berdasarkan kesan darah pada mangsa yang telah kering, kita juga tidak menemui apa-apa kesan darah disekeliling mayat. Pemeriksaan keatas lelaki tersebut tidak menjumpai sebarang dokumen pengenalan diri.

“Ketika ditemui, mangsa yang mempunyai ketinggian lebih kurang 5.4 kaki, berpakaian baju T gelap dan seluar jeans biru serta memakai tali pinggang coklat,” katanya.

Beliau berkata, buat masa ini, polis sedang melancarkan gerakan mengesan waris mangsa yang akan dibuat melalui cap jari dengan bantuan Jabatan Pendaftaran.

Katanya, orang ramai yang ada kehilangan ahli keluarga diminta segera berhubung dengan balai polis berhampiran untuk membantu siasatan.

sumber
http://ift.tt/1SlSjjo


from KeZooM http://ift.tt/1OYLzTe
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.