Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Rangkaian Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) tidak membuat untung besar, tidak seperti dakwaan timbalan perdana menteri.



Pasar raya popular Mydin, yang menjalan inisiatif kerajaan itu, berkata perniagaan tersebut “tanggungjawab sosial korporat yang rugi besar”.

Dalam kenyataannya kepada Malay Mail Online, pengarah urusan Datuk Ameer Ali Mydin berkata Mydin menjayakan KR1M demi manfaat rakyat.

“Mereka yang kenal saya, akan tahu apa Mydin harus tanggung demi menjalankan proses tanggungjawab sosial korporat ini,” katanya.

Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi semalam berkata beliau dimaklumkan KR1M menjual barangan lebih mahal daripada harga pasaran demi mengaut untung besar.

Beliau menggesa Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan menamatkan segera operator KR1M yang berbuat demikian.




Tambahnya, barangan di situ harus dijual murah kerana kerajaan menyediakan dana untuk memastikan ia mampu dibeli orang ramai...

Laporan penuh sila baca di SINI

from Anak Sungai Derhaka http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2017/07/kedai-rakyat-1malaysia-rugi-besar-jadi.html

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.