Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Pemergian bekas pemain dram kumpulan Search Yazit Ahmad hari ini bukan saja mengundang kesedihan anggota keluarga, sahabat handai dan peminat muzik tanah air, tapi juga dikongsi Presiden PKR, Anwar Ibrahim.

Anwar berkongsi berita hiba itu melalui akaun Facebook rasmi miliknya hari ini.

"Terima berita sedih bekas pemain dram kumpulan Search Yazit Ahmad meninggal dunia di Hospital Kuala Lumpur," katanya.

Anwar turut menceritakan kenangan menziarahi allahyarham di kediamannya di Wangsa Maju, Kuala Lumpur pada Ramadhan lalu.


"Saya mengutuskan salam takziah kepada keluarga allahyarham. Semoga mereka diberi ketabahan dan kekuatan menempuh dugaan ini.

"Saya mendoakan roh allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang beriman dan beramal soleh," katanya.

Yazit pada waktu itu menyifatkan kedatangan Anwar ibarat suatu rahmat bahkan berasa terharu dengan kehadirannya di bulan mulia.

Yazit berkata demikian kerana hormatnya terhadap Anwar begitu tinggi dan disifatkan seperti seperti seorang pendekar politik.

"Apabila beliau menyatakan hasrat mahu berjumpa, pada ketika itu saya rasakan seolah-olah Allah kurniakan rahmat kepada saya.

“Bagi saya, ia perkara di luar kebiasaan kerana beliau sebelum ini merupakan bekas timbalan perdana menteri," katanya.

Sila sambung bacaan anda di SINI



from Anak Sungai Derhaka https://darisungaiderhaka.blogspot.com/2019/09/anwar-sedih-teringat-kenangan-bersama.html

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.