Halloween party ideas 2015

SHAH ALAM - Sepasang suami isteri dan anak mereka antara tujuh mangsa yang melecur dalam kejadian kebakaran melibatkan sebuah rumah di Taman Cahaya Alam di sini pagi tadi.

Penolong Pengarah Bahagian Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat (JBPM) Selangor, Penguasa Kanan Bomba I Hafisham Mohd Noor berkata, pihaknya menerima panggilan memaklumkan kejadian itu kira-kira jam 7.36 pagi.

"Sepasukan anggota bomba daripada Balai Bomba dan Penyelamat Shah Alam dan Balai Bomba dan Penyelamat Kota Anggerik dikejarkan ke lokasi kejadian.

"Kejadian melibatkan kebakaran 100 peratus rumah teres dua tingkat," katanya menerusi kenyataan hari ini.

"Seorang mangsa selamat manakala tujuh lagi melecur. Kesemua mangsa melompat keluar melalui tingkat atas kerana semua ruang terbakar.

"Kesemua mangsa terlibat dihantar ke Hospital Shah Alam untuk rawatan lanjut," katanya.

-- Sinar Harian




from Lagi Berita http://lagiberita.blogspot.com/2020/05/tujuh-beranak-melecur.html
Berita malaysia terbaru - terkini - terpopular siap di nikmati dan disajikan dengan penuh emosi, sebarkan pengetahuan kepad kalayak umum , jika anda merupakan pemerhati dunia internet dan pemerhati kemajuan informasi, maka jangan lupa follow blog ini dan sebarkan apa yang baca, karena pada dasarnya informasi adalah hak bagi semua manusia, selamat membaca dan selamat beraktifitas, blog post ini semoga dapat bermanfaat bagi anda semua, sampai juga di post post dan berita berita selanjutnya, dukung terus perkembangan blog.

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.