Halloween party ideas 2015

Pintu Masuk UM TEGANG, Penyokong Anwar Gagal Masuk | Keadaan kini semakin tegang di Universiti Malaya setelah pintu masuknya telah dipagar bagi menghalang orang ramai dari masuk untuk mengikuti ceramah Anwar pada malam ini.






Keadaan juga menjadi semakin tidak terkawal setelah beberapa penyokong Anwar Ibrahim yang dianggarkan seramai 500-600 orang mulai berhasrat untuk merempuh pintu pagar UM.



Ceramah yang dijadualkan bermula pada 8.30 malam itu bagaimanapun masih belum bermula apabila kelibat Anwar masih lagi belum kelihatan(8.45 malam).



Antara agenda majlis semperna Maal Hijrah versi Anwar Ibrahim kini ialah terpekik-pekik dengan laungan "Bangkit! Bangkit!" di hadapan pagar Universiti Malaya.






Ramai mengetahui umumnya agenda Anwar Ibrahim di UM dapat difahami dan diterima akal yang waras. Program ini tidak ada kaitan langsung dengan soal akademik pelajar atau sewaktu dengannya.



Namun mungkin mereka juga memahami maksud menceroboh kawasan Universiti.






Pihak Universiti Malaya sebelum ini menyatakan program ceramah dari Anwar sempena rayuan kes liwatnya di Mahkamah Persekutuan esok tidak mendapat kebenaran dari pihak universiti.



sumber

http://ift.tt/1DSSWrQ

http://ift.tt/1tZ1Dj6





from KeZooM http://ift.tt/1tZ1Dj7

via Kezoom

malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.