Halloween party ideas 2015

Hafiz Suip Bertunang Tahun Depan | Hafiz Suip, 24, merancang untuk bertunang pada tahun depan bersama buah hatinya yang dikenali sebagai ‘Fy’ yang merupakan seorang pelajar bidang akauntan.






Bagaimanapun Hafiz masih tidak berani memaklumkan mengenai tarikh hari pertunangan dengan dengan kekasihnya yang berusia 22 tahun itu.



“Dia (kekasih) masih lagi belajar di salah sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) dalam negara. Jadi, saya perlu menghormati hak privasinya.






“Buat masa ini kalau ada jodoh, saya sudah bersedia berkahwin pada usia muda,” katanya pada sidang akhbar konsert Kris Dayanti Live In KL 2014.






Hafiz telah dipilih menjadi artis jemputan untuk konsert tersebut yang akan berlangsung pada pukul 8.30 malam, 22 November ini di Dewan Plenary, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur.










Pemilihan Hafiz dibuat berdasarkan undian yang dijalankan menerusi laman Facebook pihak penganjur iaitu One Drop Perfumes dan lebih 22,000 peminat memilih Hafiz untuk digandingkan bersama Kris Dayanti.



sumber

http://ift.tt/1u3MjkN





from KeZooM http://ift.tt/109xXlM

via Kezoom

malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.