Halloween party ideas 2015

Mekanik Muda Ini Maut,Putus Tangan Kerana Sikap Pemandu "Gila" | Mekanik maut dan putus tangan kanan selepas terbabit dalam kemalangan di Jalan Besar Palong 7&8, berhampiran FELDA Palong 8, malam tadi.

Mekanik Maut Kerana Pemandu "Gila"

Menurut Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Noorzainy Mohd Noor, dalam kejadian 8.50 malam itu, mangsa, Mohd Firdaus Othman menunggang motosikal dari FELDA Palong Lapan untuk pulang ke rumah di FELDA Palong Empat.

Katanya, dalam perjalanan itu kereta Toyota Altis dari Muadzam Shah yang berada di laluan bertentangan memotong beberapa kenderaan di hadapan dan memasuki laluan berbeza.

"Kereta terbabit tidak sempat masuk ke laluan asal dan merempuh motosikal mangsa.

"Mangsa tercampak sejauh tujuh meter di atas jalan dan dilenyek kereta Proton Wira.

"Akibatnya, Mohd Firdaus maut di lokasi dan putus tangan kanan," katanya.

Beliau berkata, mayat dibawa ke Hospital Jempol, di sini untuk bedah siasat.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan1987.

#Pemandu Malaysia kini semakin gila....gila bila pegang steering...gila bila bawa motor...minta JPJ dan PDRM kaji semula undang2 untuk mendidik sikap pemandu agar lebih tenang dan lebih bersopan bila dijalanraya. Ingatlah semua....bukan kita sorang je yg nak cepat!!!!

sumber
http://ift.tt/1TTKaDI


from KeZooM http://ift.tt/1LizgA7
via Kezoom
malaysian and informasi , online malaysian news, malaysian article , malay and today, today malaysian news and information, malaysian update, enjoy reading the article, spread the word what you read today to get more better future. thanks

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.