Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Apa kejadahnya yang Shahidan dah buat ni?.. Pengumuman dah dia buat dah tu tarikh pun dia dah tetapkan untuk diadakan satu diskusi mengenai 'Ekstrimisme agama di Malaysia'.. di Putrajaya

Tapi individu yang hendak dipertemukannya itu tidak dimaklumkan pun dan tuan punya tubuh terkejut bila tahu dirinya dikatakan bersetuju untuk menghadiri program tersebut.

Memandai-mandai pulak si Shahidan ni.. jadi tak hairanlah jika Dr. Zamihan menganggap Shahidan sebagai Menteri Auta..

Zamihan juga berkata "Adakah Islam mengajar kita untuk bersetuju tanpa melihat fakta sesuatu perkara. Auta sememangnya permainan orang yang fasik,"

Laporan berkaitan..

Mufti Perlis, Datuk Dr. Mohd. Asri Zainal Abidin sudah bersetuju untuk duduk sepentas dengan Dr. Zamihan Mat Zain.

Tarikh ditetapkan 10 Februari ini dan penganjurnya Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim.

Shahidan memaklumkan Zamihan sudah dimaklumkan melalui Facebook dan menetapkan tajuk Ekstremisme Agama di Malaysia: Satu Perbincangan.

Namun Zamihan yang juga Presiden Persatuan Ahli Sunnah Wal Jamaah (ASWAJA) menafikan dirinya dimaklumkan mengenai perkara itu sambil menganggap Shahidan menteri auta.

"Saya terkejut apabila pihak berwajib mengatakan saya bersetuju untuk mengadakan wacana ilmiah sedangkan saya sendiri masih beum menerima atau melihat surat jemputan itu.

"Adakah Islam mengajar kita untuk bersetuju tanpa melihat fakta sesuatu perkara. Auta sememangnya permainan orang yang fasik," ujarnya dalam kenyataannya semalam.

Menurut Zamihan, Shahidan memaklumkan perkara itu sudah dimaklumkan kepada pihak atasan tetapi apabila beliau merujuk kepada pejabat Timbalan Perdana Menteri (TPM), Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, Shahidan sepatutnya berbincangan dengan TPM terlebih dahulu bukan pandai-pandai menetapkan tarikh sendiri iaitu pada 10 Februari.

Pada tarikh yang sama, Zamihan mendakwa beliau bertugas memulihkan penjenayah di Penjara Machang, Kelantan.

"Membuat keputusan tanpa merujuk tuan badan akan membuka ruang bagi menuduh saya takut untuk berdebat dengan Mohd. Asri pada tarikh berkenaan. Ternyata orang seperti ini mahir dengan seni auta," katanya.

Terdahlu, Shahidan memaklumkan diskusi limiah itu akan diadakan pukul 8 malam di Auditorium Kompleks B, Jabatan Perdana Menteri di Putrajaya dan mungkin ada siaran langsung.

Zamihan dan Mohd. Asri sebelum ini saling tuduh menuduh termasuk dakwaan mufti itu berfahaman Wahabi manakala Zamihan pula dikatan pro Syiah.--MalaysiaGazette





from Anak Sungai Derhaka http://ift.tt/1oes3fI

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.