Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Kesiannnn... terlebih bodek macam nilah jadinya.. Bila Telegraph India mendakwa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya meminta untuk bertemu legenda filem Tamil berkenaan semasa melawat India.


Dengan segera Pembantu Rosmah menafikan laporan itu, Rizal Mansor, menjelaskan laporan berita yang menyebut isteri perdana menteri itu meminta untuk bertemu Rajnikanth adalah tidak benar.

"Ia juga tidak ada dalam jadual kunjungan (Rosmah) ke satu daripada negara yang mengalami pembangunan ekonomi terpantas di dunia itu," katanya dalam satu kenyataan.

"Bagaimanapun tidak ada kebenaran pada laporan berita baru-baru ini yang mendakwa ada permintaan untuk bertemu En Shivaji," katanya.

"Spekulasi daripada sumber yang tiada asal tidak membawa sebarang faedah," katanya... 

Bagaimanapun hari ini dia kantoi akhirnya.. lebih malang lagi dikantoikan oleh Najib sendiri..



Najib yang sedang mengadakan lawatan rasmi ke India, telah bertemu ikon filem Tamil, Rajnikanth, di kediaman pelakon handalan itu di Chennai

Beliau turut memuat naik imej swafoto beliau dengan pelakon itu, diiringi keterangan:

"Baru mengadakan pertemuan sangat mesra dan ramah dengan superstar Tamil En Rajnikanth di rumahnya."


"Siapa yang tak kenal @superstarrajini ? Gembiar dapat bertemu superstar itu secara peribadi hari ini," kata Najib melalui Twitternya..

Hmmm.. Apa khabar Rizal Mansor??.. terlebih sudu dari kuah ke?

Laporan penuh bacalah di SINI

from Anak Sungai Derhaka http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2017/03/najib-kantoikan-pembantu-rosmah-kesiannn.html

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.