Halloween party ideas 2015

Berikut ini adalah berita malaysia dan informasi terbaru hari ini untuk pemerintah diraja malaysia, selamat membaca, dan jangan lupa berikan komentar dan berikan pendapat anda tentang apa yang anda baca hari ini. selamat beraktifitas

Adun Ijok, Dr Idris Ahmad menafikan dakwaan terlibat isu penyelewangan wang Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) pelajar Kolej Vision Kelana Jaya.

Beliau berkata, dakwaan tersebut tidak berasas dan berniat jahat untuk menjejaskan nama baik serta reputasinya sebagai wakil rakyat dan doktor sakit puan.





"Memandangkan seriusnya dakwaan ini saya telah membuat satu laporan polis di Balai Polis Kota Damansara sekitar jam 7 petang semalam.

"Saya menyerahkan siasatan sepenuhnya mengenai perkara ini kepada pihak polis bagi membersihkan nama saya dan menghentikan perbuatan fitnah ini," katanya.

Beliau yang menyandang jawatan sebagai Ahli Lembaga Pengarah Kolej Vision sejak 2005 berkata, kolej ditubuhkan bertujuan membantu masyarakat mendapatkan pendidikan perubatan.

"Hasil semakan dengan pengurusan kolej mengesahkan tidak wujud sebarang masalah atau salah laku berkaitan PTPTN atau dari Kementerian Pendidikan Tinggi sejak dibuka.

"Rekod saya bersih dan bebas rasuah malah saya pernah mengisytiharkan harta sewaktu bertanding bagi Dun Ijok," katanya lapor Sinar Harian

from Anak Sungai Derhaka https://darisungaiderhaka.blogspot.com/2018/06/idris-nafi-seleweng-dana-ptptn.html

Post a Comment

This blog needed you to understand the word spam - never spam on this blog, although i will not moderate all of it, but you will learn it yourself, educate yourself

Powered by Blogger.